maanantai 17. lokakuuta 2011

Nyt vielä naurattaa,

mutta kohta voi itkettää... Tänään käytiin siis treenaamassa agia (yllätys ;)). Laitoin kolmet siivekkeet melkein suoraan, ja sitten U:n mallinen putki loppuun (eli hypyiltä voi lähettää kumpaankin päähän putkeen, ja putkesta pääsee hypyille). Ekana teemana oli neljän esteen suorittaminen, eli putki ja kolme hyppyä. Tontu ei osaa juosta mun rinnalla, jos minä juoksen, vaan käy lahkeeseen kiinni. Vähän samalla tavalla kuin näyttelyssä. Eli oli liian suuri hyppäys kahdesta hypystä kolmeen hyppyyn. Juuri nyt tuli mieleen, että olisinkin voinut laittaa namilautasen hyppyjen päähän, jolloin se olisi vetänyt Tonttua puoleensa. Päivän toisena teemana oli takaakierrot, ja ne pelitti hyvin molemmin puolin, sekä pystyin tekemään kaksi takaakiertoa putkeen ja sitten vasta palkka. Tänään käytin palkkana enimmäkseen namia. Alussa vähän leikittiin samoin lopussa.

Kotona olen jatkanut naksuttelua. Nyt alkaa jo Tontulla löytyä intoa uusien asioiden tarjoamiseen, joten otin ekan kerran esille lavan. Alkuun naksu pelkästään, kun katsoi lavaa, tänään päästiin siihen vaiheeseen, että laittaa etujalat lavalle. Seuraava vaihe on sitten se, että seisoo joko kokonaan lavalla tai sitten että on takajalat lavalla ja etujalat maassa. Ja koska itse olen niin kauhean höslä, niin olen jo onnistunut istumisenkin Tontulta kadottamaan, nyt se tarttee käsimerkin siihen... No pikku hiljaa pikku hiljaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti