tiistai 4. marraskuuta 2014

Viikonloppu ja Tontun hyppytekniikka

Viikonlopun koirat oli lähinnä iskällä hoidossa, itse olin siis tuomaroimassa. Ihan hyvin oli sujunut. Muun muassa Kaislan kakat oli tullut 100 % SISÄLLE... :D Kuulemma ulkoa kun oli tultu, niin kauheeta vauhtia Kaisla oli mennyt kökkimään iskän työhuoneeseen. Se ei siis ole malttanut tehdä ulos. Mutta eihän siinä mitään. Viime viikolla lyhyet matkat Kaisla oli autossa hyvin, Mutta pidempi matka Mikkeliin, niin mennessä kuolasi ja paluumatkalla oksensi, kun se sai muutamia makupaloja ennen lähtöä. Kaisla tapasi viikonloppuna pitkästä aikaa Meten ja Myrtin ja ei ollut mitään ongelmia. Hyvä hyvä! Kaisla oli myös tavannut kaksi veljenpoikaa, eikä ollut yhtään ujostellut pieniä lapsia. 

Maanantaina Tonttu teki mun ryhmän mukana hyppytekniikka -treenin, kun kaksi oli poissa. Tonttu teki set point -treenin ja taipumistreenin. Kerrankin sain videolle treenin, kiitos Henna! Korkeudet ovat 40, 50, 55, 60, 60, 55 ja 45. Korkeissa korkeuksissa vetää takajalat alle aika pahannäköisesti mun mielestä. Taipumistreenin tekee mun mielestä ihan hyvin. 


Kaisla oli myös mukana, mutta Kaisla ei päässyt tällä kertaa tekemään mitään. Kaisla pääsi mukaan loppuverkka -lenkille. Mua alkuun vähän hirvitti yhdistelmä Tonttu + Kaisla + joukko vieraita uroksia. Mutta lenkki meni oikein hyvin. Tonttu ei kertaakaan edes meinannnut rähistä! Oon todella tyytyväinen Tontun käytökseen. Tälläisiä hihnalenkkejä vieraiden koirien kanssa pitää saada lisää. Kaisla meni myös oikein mukavasti. Kaisla ei myöskään kuolannut yhtään autoon, vaan oli ihan normaalisti. :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti