sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Torstain agit


Oli kyllä erittäin mukavat treenit, koiralla oli hyvä fiilis. Päivän teemana oli sylikäännös ja poispäinkäännös. Meillä on hankaluutena sylkkäri, se vaan on mun niin vaikea ohjata ja toisekseen Leimu ei haluu juosta mua kohti, jos mun rintamasuunta on sitä vasten, eli mun rintamasuunnan pitää olla aina menosuuntaan kohden. Ja muistutuksena tuli myöskin, että ohjaaja voi jousta paikallaan ja että paikallaan voi juosta kovaa. Kontaktit oli ihan ok pitkästä aikaa, hitaat, mutta tuli alas asti sekä A:lla että puomilla. Leimu kesti myös yllättävän hyvin toistoja, ja fiilis säilyi hyvänä. Paineistumisesta ei ollut tietoakaan. Toki toistettavat esteet, joilla harjoiteltiin sylkkäriä että poispäinkäännöstä olivat hyppy ja putki. Lopuksi perusasia, että koiraa kun leikitetään niin lelua ei työnnetä koiran suuhun ;) No mutta ehkä voisin leikkiin panostaa, josko sen saisi opetettua Leimulle vielä mukavammaksi. Loppuun vielä kepit muutamaan otteeseen, oli suht. hyvin vauhtia. Siinäkin mä voin teputtaa vauhdikkaasti paikallaan enkä niin vedättää. Mutta erittäin positiivinen fiilis jäi näistä treeneistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti