perjantai 8. joulukuuta 2006

Junamatka


Asemalle kävely onnistui kohtuu hyvin. Kävi myös istumaan melko hyvin ennen teiden ylityksiä. Ekan kerran käveli asemalla nätisti mun perässä, ja oli rohkea. Päästiin ostamaan lippua lipunmyynnistä, ja se koko myyntipiste oli täynnä ihmisiä, ja kukaan ei huomannut mua, vaikka miten mä heilutin häntää ja peppua. No sitten mä päätin, että kaikkien pitää huomata mut, ja mä haukuin muutaman kerran oikein kovasti. Ja ei ne ihmiset vieläkään mua huomanneet. ;( Matka sujui hyvin, vaikka lemmikkivaunussa oli koiria enemmän kuin pitkään aikaan, suurin osa koirista oli menossa Helsinkiin näyttelyyn... Ja sitten piti vielä tunti ootella kaupungissa kyytiä, ja Leimu ei ois jaksanu, ja sitten päästiin autoon ja nukkumaan...

Täällä olenkin saanut riehua taas kiitettävästi. Manta (pikkuveljen kaverin koira) jopa leikki Leimun kaa. Ja sillei ihan kunnolla. Muutenkin olen kiusannut Jaavaa taas ihan riittävästi. Mustia en oikee uskalla kiusata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti