torstai 7. elokuuta 2008

Eilinen agi


Leimu oli ihan innoissaan, kun mentiin kahden viikon tauon jälkeen agitreeneihin. Olen muuttanut (jälleen) suhtautumista Leimun haukkumiseen. Nyt tästä edes jatkuvasti kiellän sitä haukkumasta ennen suoritusta. Se ei siis saa haukkua ennen rataa, vaan vain radan aikana. Tänään olikin ihan kivasti haukkumatta, ja pysyi paikallaan, siten että pääsin yhden esteen taakse.

Ensimmäinen rata oli mielenkiintoinen. Radalla oli takaa leikkaus (ei onnistunut muuten kuin, että kouluttaja meni namin kanssa esteen toiselle puolelle palkkaamaan), kepit (meni päin peetä, vaikka niitä ollaan treenattu kaksi viikkoa) ja keinu (meni hyvin). Leimun ongelma on vielä se, että se ei irtoa esteille. Mutta sitä pitää siis harjoitella!

Toinen rata oli myös kiva. Rata alkoi renkaalla. Pystyin jättämään Leimun renkaan taakse ja kutsumaan sen siitä, eli aika hyvin! Yleensähän me lähdetään Leimun kanssa samaan aikaan. Radalla oli myös kohta, jossa ohjaaja oli paikallaa, se ei toiminut Leimulle. Leimu muuttuu epävarmaksi, jos minä pysähdyn, niin pitkään menee hyvin, kun minä juoksen :) Eli sitä irtoamista tarvitaan myös tässä.

Nyt sitten tiedän, mitä pitää treenata. Eli pitää ihan muutamalla hyppyesteellä käydä Leimu hyppyyttämässä siten, että minä olen paikallaan. Lisäksi yksittäisinä esteinä pitää ottaa keinua ja puomia. Sekä tietenkin keppeihin saada vauhtia!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti