torstai 30. heinäkuuta 2015

Tonttu 21.1.2011 - 28.7.2015



 Tänään on se päivä,
kun minun matkani on kuljettu loppuun.
Olen sairas ja voimani ovat ehtyneet,
älä siis pyydä minua jaksamaan pidemmälle,
vaan pidä minua sylissäsi
ja kerro minulle kaikista yhteisistä vuosistamme.
Silitä turkkiani niin kauan
kunnes olen kulkenut rajan yli
ja sydämeni on sammunut.
Muistele minua mutta älä takerru minuun,
vaan jatka eteenpäin.
Kun aika koittaa, kohtaamme jälleen,
emmekä eroa enää koskaan.


Ikävä on suuri ja suru sanaton.

9 kommenttia:

  1. Voi Tonttu :( Voimia suruun. Jouduitko lopettamaan Tontun vai mitä kävi?

    VastaaPoista
  2. Hyvää matkaa Tontulle sinne missä kipuja ei ole!

    VastaaPoista
  3. Jouduin lopettamaan. :( Tuli ihan puskista ja minun on edelleen vaikea tätä ymmärtää, mutta kivun aiheuttama ihmisiin kohdistunut aggressiivisuus. En pystynyt laittamaan Eviraan avattavaksi, joten kivun syy jää arvoitukseksi. Olkapäähän se kipu kohdistui, mutta siitä otetut tietokonetomatografia olivat puhtaat. Aggressiivisuuden takia en lähtenyt kortisoni -piikkiin (annetaan rauhoituksessa) ja tähystykseen. Vaikeaa on myös ymmärtää, mistä kipu johtui, koska toukokuun jälkeen ei olla esim. yhtään agiakaan tehty.

    VastaaPoista
  4. Itku tuli. :( Tulin katsomaan kuulumisia, enkä voinut uskoa. Voimia Marjo!

    VastaaPoista
  5. Hurjasti voimia ja jaksamisia!

    VastaaPoista
  6. Paljon voimia ja jaksamisia! Koirien kivut ovat hyvin kinkkisiä, Alfakin aikoinaan reagoi voimakkaasti niskasta, mutta lopulta kivun lähde löydettiin takaselästä. Aika auttaa, hyvät muistot jää.

    -Hanne

    VastaaPoista
  7. Osanottoni :( Olipa kurjia uutisia täällä blogissa tällä kertaa. Onneksi sinulle jäi Kaisla ilahduttamaan ja muistuttamaan, että elämä jatkuu. Vaikea on kuvitella miten paha tilanne on ollut, kun näitä sukulaiskoiria tunnen ja ihmiseen kohdistuva aggressio ei todellakaan kuulu normaaliin käytökseen. Tonttu-parka... nyt ei tarvitse enää kärsiä.

    VastaaPoista
  8. Voi Tonttu :(. Teidän kanssa oli kiva treenailla pari kesää taaksepäin Lappeenrannassa. Teit varmasti oikean päätöksen Tontun kannalta. Otan osaa suruun, voimia!

    T: Emilia

    VastaaPoista